درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت
سرخط خبرها

ماجرای غش کردن تماشاگران کنسرت گروه کره‌ای «ان‌سی‌تی ۱۲۷» و لغو اجرا

  • کد خبر: ۱۳۳۲۴۴
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
ماجرای غش کردن تماشاگران کنسرت گروه کره‌ای «ان‌سی‌تی ۱۲۷» و  لغو  اجرا
کنسرت گروه کُره‌ای «ان‌سی‌تی ۱۲۷» به دلیل غش کردن ۳۰ نفر از تماشاگران در پی ازدحام جمعیت لغو شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گروه کُره‌ای «ان‌سی‌تی ۱۲۷» ناچار شدند، نخستین کنسرتشان در اندونزی را پس از غش کردن ۳۰ نفر از تماشاگران در جمعیت به پایان برسانند.

اندونزی هنوز در شوک مرگ بیش از ۱۳۰ نفر از جمله بیش از ۴۰ کودک در جریان هجوم جمعیت در استادیوم است. این حادثه که ماه گذشته اتفاق افتاد یکی از مرگبارترین فجایع تاریخچه فوتبال محسوب می‌شود.

به گفته سخنگوی پلیس، حدود دو ساعت از این کنسرت گذشته بود که تماشاگران به جلو هجوم بردند تا به سکوی اجرا نزدیک شوند. به این دلیل ۳۰ نفر از حال رفتند و برای جلوگیری از وقوع حوادث دیگر تصمیم گرفته شد، در ساعت ۹:۲۰ شب به کنسرت خاتمه داده شود.

پلیس اجازه داد، این گروه کٌره‌ای در روز شنبه، برای دومین‌بار در اندونزی اجرا داشته باشد، اما مقررات سختگیرانه‌تری برای جدا کردن و ایجاد فاصله بین تماشاگران و خوانندگان وضع کرد.

هفته گذشته نیز پلیس سومین روز از یک جشنواره موسیقی در این کشور را به دلیل از حال رفتن حدود ۳۰ نفر در ازدحام جمعیت لغو کرد. در همان روز بود که بیش از ۱۵۰ نفر در جریان مهمانی هالووین و به علت ازدحام جمعیت در سئول کشته شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->